Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פיטר פלצ'יק : פלצ'יק: "נלחם כדי להשמיע את 'התקווה' - זה נותן לי כוח" , אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את.

פיטר פלצ'יק : פלצ'יק: "נלחם כדי להשמיע את 'התקווה' - זה נותן לי כוח" , אתמול, טוהר בוטבול (עד 73 קג) החל את.. הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות אירופה שנערכה בפראג, צ'כיה, ואמר לאחר מכן. Born 4 january 1992) is an israeli judoka. בדרך כלל מדובר במפורסם כלשהו. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך?

הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות. הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף. בדרך כלל מדובר במפורסם כלשהו. אתן את החיים על המזרן: גם היום אני נחשב גדול :) כשהייתי בן 9 חודשים עלינו לישראל וגרנו בראשון לציון יחד עם סבי וסבתי שעלו מאוחר יותר לארץ.

N12 - הג'ודוקא פיטר פלצ'יק בטור אישי על סעיד בולאי האיראני
N12 - הג'ודוקא פיטר פלצ'יק בטור אישי על סעיד בולאי האיראני from img.mako.co.il
פיטר התחרה במשקל עד 90 קג ביום השלישי והאחרון של האליפות בתאריך 18 לספטמבר 2011. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. פיטר פלצ'יק (משמאל) יחד עם הג'ודוקא הישראלי אורי ששון (צילום מסך). הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. רק לפני שבועיים, פיטר פלצ'יק קטף את מדליית הזהב בגרנד פרי שנערך בתל אביב, והערב (ראשון) הוא רשם עוד הישג כביר.

רק לפני שבועיים, פיטר פלצ'יק קטף את מדליית הזהב בגרנד פרי שנערך בתל אביב, והערב (ראשון) הוא רשם עוד הישג כביר.

בקרב רבע הגמר פיטר זרק באיפון תוך 7 שניות יריב אוקראני קשוח. פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) החל את התחרות עם ניצחון באיפון מול הקזחי איבק סריקבייב אך הפסיד למרק סיסמנלר מתורכיה. פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. He competes in the under 100 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships. אלוף אירופה פיטר פלצ'יק נפל למים | נינג'ה ישראל. תחילה הוא גבר על בנג'מין פלטשר האירי ולשם כך הוא נזקק לניקוד זהב בקרב שנמשך מעל שמונה דקות, לאחר מכן הכניע את יבגניס. יודעת שאני יכולה יותר טוב מזה • קטי ספיצ'קוב ויואב כהן בשיוטים האחרונים לפני שעוברים להתחרות על המדליות • וגם: הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות. פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף. הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות אירופה שנערכה בפראג, צ'כיה, ואמר לאחר מכן. Judoka paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the.

פיטר פלצ'יק לא הסתיר את התרגשותו אחרי שהפך הערב (שבת) לראשונה בקריירה לאלוף אירופה. הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות. באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך?

אכזבה: פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב על הארד
אכזבה: פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב על הארד from images.one.co.il
פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי של משלחת הג'ודו לאבו דאבי. אלוף אירופה פיטר פלצ'יק נפל למים | נינג'ה ישראל. Welcome to the official facebook. באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך? פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) עשה דרך מרשימה בצ'כיה ועבר את הסיבובים המוקדמים בהצלחה יתרה. Judoka paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the. אתן את החיים על המזרן: פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) החל את התחרות עם ניצחון באיפון מול הקזחי איבק סריקבייב אך הפסיד למרק סיסמנלר מתורכיה.

הוא בהחלט עשה איזושהי קפיצת מדרגה.

פיטר התחרה במשקל עד 90 קג ביום השלישי והאחרון של האליפות בתאריך 18 לספטמבר 2011. תחילה הוא גבר על בנג'מין פלטשר האירי ולשם כך הוא נזקק לניקוד זהב בקרב שנמשך מעל שמונה דקות, לאחר מכן הכניע את יבגניס. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום. הבייסבול סוף סוף נכנס לתמונה. פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. בקרב רבע הגמר פיטר זרק באיפון תוך 7 שניות יריב אוקראני קשוח. Judoka paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the. הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות. תודה לכולם על הפירגון והחיבוק הענק ״האמונה היא מעל ההגיון.״ פיטר פלצ׳יק. לי קוכמן (עד 90 קג) הפסיד בקרב הראשון לסלובקי פטר זילקה.

אלוף אירופה פיטר פלצ'יק נפל למים | נינג'ה ישראל. Born 4 january 1992) is an israeli judoka. באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך? פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו.

ענק: פיטר פלצ'יק זכה בזהב בגראנד סלאם אבו דאבי
ענק: פיטר פלצ'יק זכה בזהב בגראנד סלאם אבו דאבי from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
פלצ'יק צפוי להיות מדורג במקום הראשון בעולם. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. רק לפני שבועיים, פיטר פלצ'יק קטף את מדליית הזהב בגרנד פרי שנערך בתל אביב, והערב (ראשון) הוא רשם עוד הישג כביר. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. פיטר פלצ'יק הוא אלוף אירופה הטרי בג'ודו, אבל בעיניו ההישג הגדול ביותר הוא העלייה למקום הראשון בדירוג כך מתאר הג'ודוקא פיטר פלצ'יק את רגע השיא בחייו, הזכייה באליפות אירופה בפראג, שהציבה אותו גם במקום הראשון. הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות. פיטר פלצ'יק אלוף אירופה בג'ודו פלצ'יק זכה ביום שבת האחרון באליפות אירופה במשקל עד 100 קילוגרם, לאחר יום קרבות נפלא שכלל חמישה ניצחונות. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג.

בדרך כלל מדובר במפורסם כלשהו.

באיזה גיל התחלת להתעסק בספורט הנוכחי שלך? פיטר התחרה במשקל עד 90 קג ביום השלישי והאחרון של האליפות בתאריך 18 לספטמבר 2011. פלצ'יק פגש בקרב על הזהב את ארמן אדמיאן הרוסי, והפגין דומיננטיות. פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) החל את התחרות עם ניצחון באיפון מול הקזחי איבק סריקבייב אך הפסיד למרק סיסמנלר מתורכיה. גם היום אני נחשב גדול :) כשהייתי בן 9 חודשים עלינו לישראל וגרנו בראשון לציון יחד עם סבי וסבתי שעלו מאוחר יותר לארץ. הג'ודוקא הישראלי, פיטר פלצ'יק, רשם הערב (שבת) את הישג השיא בקריירה שלו, לאחר שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה בפראג, בקטגוריית משקל עד 100 קג. פיטר פלצ'יק (משמאל) יחד עם הג'ודוקא הישראלי אורי ששון (צילום מסך). הג'ודאי הישראלי (עד 100 קילו), גבר על וארלאם ליפרטליאני, המדורג שלישי בעולם במשקל וסגנו של האלוף. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. הוא בהחלט עשה איזושהי קפיצת מדרגה. הג'ודוקא הישראלי זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 100 קג באליפות. Born 4 january 1992) is an israeli judoka.